Keresés
Close this search box.

Finanszírozás

Vállalkozásának gépigényeit többféle finanszírozási lehetőséggel is segítjük, hogy a
legmegfelelőbb megoldást választhassa ki. Az alábbiakban bemutatjuk a különböző lízing- és
bérleti konstrukciókat, valamint a díjfizetési módokat.

1. Zárt pénzügyi lízing

  • Önerő: A nettó vételár 37%-a (teljes ÁFA + 10%) szükséges induló önerőként. A futamidő végén automatikusan tulajdonossá válik.
  • ÁFA-visszaigénylés: A gép teljes ÁFA összege visszaigényelhető, amelyet általában a folyósítást követő 6. hónapban vissza kell forgatni a finanszírozásba.
  • Maradványérték: Nincs maradványérték, a finanszírozás a futamidő végére 0-ra fut ki.

2. Nyílt pénzügyi lízing

  • Önerő: A nettó vételár minimum 5%-a, valamint annak ÁFA-ja szükséges induló önerőként.
  • ÁFA-visszaigénylés: A befizetett díjakból az ÁFA teljes egészében visszaigényelhető.
  • Maradványérték: A maradványérték jellemzően a piaci ár alatt van, mivel ez a konstrukció vásárlásra irányul. Erre az összegre nem fizet időszaki díjat.

3. Bérlet

  • Induló díj: 0% induló díjjal kezdheti meg a bérlést.
  • Költségelszámolás: A befizetések teljes egészében költségként elszámolhatók, így optimalizálhatja adózási kötelezettségeit.
  • Könyvelési előnyök: A bérleti díj rövid lejáratú kötelezettségként szerepel a könyvelésben, így vállalkozása likvid marad.
  • Bérleti idő lejárta: A bérleti időszak végén egy harmadik személy piaci értéken megvásárolhatja a gépet.

Díjfizetési módok

Finanszírozási konstrukcióinkhoz többféle díjfizetési módot kínálunk, hogy a legjobban illeszkedjen vállalkozása pénzügyi terveihez:

  • Havi díjfizetés
  • Negyedéves díjfizetés
  • Szezonális negyedéves díjfizetés (az első két díj kisebb, a másik két díj nagyobb)
  • Évi kétszeri díjfizetés (az Ön által megadott időszakokban)

Minden módozat tartalmazza a teljes körű vagyonbiztosítást és a kiterjesztett garanciát.
Minden általunk átadott gép a teljes futamidő alatt garanciás, így Önnek nem kell aggódnia a váratlan kiadások miatt.

Az ügyintézés menete

  1. Ajánlat kiadása: Kérésére elkészítjük az Ön igényeihez igazított ajánlatot.
  2. Ajánlat elfogadása: E-mailben fogadjuk el az ajánlatot.
  3. Hitelképességi vizsgálat: Az ajánlat elfogadását követően elküldjük a hitelképességi vizsgálathoz szükséges adatlapokat.
  4. Dokumentumok beküldése: Ön elküldi a szükséges dokumentumokat.
  5. Szerződéskötés: Pozitív hitelbírálat esetén előkészítjük a szerződést és megkötjük azt.
  6. Birtokba adás: Az ügyintézés lezárásaként átadjuk a gépet.

Az egész folyamat, a szerződéskötés és a birtokba adás kivételével, online történik, így nem kell sehová menned, mindent intézünk!

Ajánlatkérés

Kérjük töltsd ki az alábbi űrlapot,
és 24 órán belül felvesszük Veled a kapcsolatot: